vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
TEKST    
 
       
Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju – BUDI PRATILAC
Izvor: Feshion Company
vaši komentari (0) Komentari pošaljite komentar

Danas svako želi da postane influenser. Popularnost na društvenim mrežama donosi brzu slavu i veliko bogatstvo. Ali, postavlja se pitanje koliko će to potrajati?  I, još važnije, da li influenseri zaista veruju u ono što promovišu? Imajući to na umu, Diesel ističe da pravu moć zapravo imaju pratioci. Cilj kampanje nije da sudi influenserima, već da iz drugog ugla prouči fenomen društvenih mreža. Diesel krši pravila i lansira kampanju sa pravim influenserima koji na ironičan način ističu kliše koji se tiče „života“ na Instagramu. Denim, naravno, zadržava glavnu ulogu u snimanju kampanje. Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, blizanci @amixxamiaya i @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi i Bloody Osiris @bloodyosiris, svesni su svojih „preuveličanih“ digitalnih ličnosti, i pristaju da, za potrebe kampanje, snime video klipove „rugajući se“ svom „društvenom“ životu.

Scene su neskladne i nespretne i prikazuju „neinfluenserski“ bezbrišan život u Diesel denimu. Cilj kampanje je da istakne da, bez obzira na veličinu vaše popularnosti na društvenim mrežama, pratioci su ti koji se najviše računaju.

UNDRESS: https://www.youtube.com/watch?v=l3Vom3ISCNI&feature=youtu.be

TRAVELLER: https://www.youtube.com/watch?v=rsbKRBRYvGk&feature=youtu.be

FOOD: https://www.youtube.com/watch?v=rsbKRBRYvGk&feature=youtu.be

Desetine video klipova snimljene su kako bi se dodatno ilustrovala i objasnila teza – bolje je BITI PRATILAC, a snimke su režirali Ali Ali i Ahmed Tahoun iz Good People Films produkcijske kuće.  Koncept zaokružuju Pierpaolo Ferrari i Maurizio Cattelan, osnivači Toiletpaper časopisa. Za kreativno rešenje, celokupan koncept kampanje i njeno sprovođenje zadužena je PR kompanija Publicis Italy.

 Odabrane modele nove prolećne denim kolekcije za 2019. možete kupiti u prodavnicama DIESEL u Beogradu – Ušće shopping centru i Novom Sadu – Promenada centru, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

 
vaši komentari (0) Komentari   pošaljite komentar
 
povratak na prethodnu stranu
 
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena