vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
TEKST    
 
       
Lancome i Armani noviteti- uskoro u parfimerijama
Izvor: L'Oréal Luxe PR
vaši komentari (0) Komentari pošaljite komentar

Sa zadovoljstvom vam predstavljamo novitete koji ce se uskoro naci u parfimerijama. U kampanji za La vie est belle en rose, čiji je vizuelni dizajn osmislio fotograf Alexi Lubomirski, Julia Roberts vas poziva da stvari posmatrate iz drugačijeg ugla. Otelotvorujući prepoznatljive vrednosti koje predstavljaju samu osnovu mirisa, Julia svakodnevnici daje dašak čarolije jednostavnim gestom ili osmehom. Reč je o odi sreći u obliku univerzalne poruke koja će snažno privući svaku ženu. Sì Fiori Eau de Parfum kreirala je Julie Massé (MANE), reinterpretirajući originalni chypre dodavanjem  note nerolija, opojnog mediteranskog belog cveta koji ga otvara i čini još raskošnijim. Gornje note iskričave zelene mandarine i energične crne ribizle, prepoznatljivog sastojka svih mirisa linije Sì, stopljene sa baznim notama vanile i belog mošusa daju gracioznu kombinaciju koja je istovremeno jednostavna i kompleksna – baš poput cveta koji je poslužio kao nadahnuće.

LA VIE EST BELLE EN ROSE, NOVA MIRISNA ČAROLIJA

Toaletna voda La vie est belle en rose je novi član slavne linije mirisa La vie est belle i nova oda istinskoj sreći kako je zamišlja Lancôme. Predstavlja modernu interpretaciju božura, simbola radosti, pretvarajući svakodnevne trenutke u proslavu života.

LA VIE EST BELLE… POZIVNICA U SVET OPTIMIZMA - Cvetno srce mirisa La vie est belle en rose istinska je zvezda ove toaletne vode, čije legendarne pozadinske note irisa i drvenastih akorda prožima i obogaćuje zaista inventivnom, prozračnom cvetnom notom. Upečatljive i opojne note bergamota i crvenog voća izazivaju trenutnu zavisnost, dok akorde ruže i božura krasi neodoljiva blistavost.

NADAHNUĆE : OPTIMISTIČAN POGLED NA ŽIVOT - Priča o mirisu La vie est belle je priča o sreći, o osećaju koji nas uz La vie est belle en rose obuzima jače nego ikad. Reč je o živopisnom i blistavom mirisu koji svakim nanošenjem širi ružičasti trag optimizma, pretvarajući svakodnevne trenutke u čarobne i omogućavajući ženama da u potpunosti iskuse čari života prožetog optimizmom. Ružičasti tonovi sasvim menjaju odnos prema životu – ružičasti božur nezaustavljivo širi osvežavajuću čaroliju, kreirajući sasvim novu perspektivu. Samo jedna kap mirisa dovoljna je za optimističan pogled na život… ona je poput ružičastog filtera koji ženama omogućava da iskuse sreću i da je podele sa ostalima.

DAŠAK OPTIMIZMA:  POSEBNO IZDANJE DODATAKA MIRISU - Dva nova proizvoda koji dolaze uz La vie est belle en rose oduševiće kolekcionare u potrazi za srećom: nova interpretacija legendarnog ruža L’Absolu Rouge u posebnoj ružičastoj kutijici sa upečatljivim detaljem filtra krije nadaleko poznatu negujuću i hidrirajuću formulu u ružičastoj nijansi &  posebno izdanje kuglica za kupanje La vie est belle Bath Ball Frizz – uskočite u kadu i dopustite da vas preplavi trenutak istinske sreće dok promatrate kako vaša kupka postaje ružičasta.

SÌ FIORI EAU DE PARFUM

Sì je Armanijeva posveta modernoj ženstvenosti, oda slobodi, ljubavi i životu. Sì Eau de Parfum predstavljen je 2013. kao prvo izdanje ove mirisne linije, nakon kog je 2018. usledio upečatljiv i vibrantan Sì Passione, dok 2019. cvetno poglavlje mirisne priče otvara Sì Fiori Eau de Parfum.

NOVA CVETNA EMOCIJA, ISTI DUH - Sì Fiori Eau de Parfum kreirala je Julie Massé (MANE), reinterpretirajući originalni chypre dodavanjem  note nerolija, opojnog mediteranskog belog cveta koji ga otvara i čini još raskošnijim. Gornje note iskričave zelene mandarine i energične crne ribizle, prepoznatljivog sastojka svih mirisa linije Sì, stopljene sa baznim notama vanile i belog mošusa daju gracioznu kombinaciju koja je istovremeno jednostavna i kompleksna – baš poput cveta koji je poslužio kao nadahnuće.
Mirisom Sì Fiori Eau de Parfum Giorgio Armani definiše simboliku cveta kroz ženstvenost, odvažnost i snagu. Sve interpretacije mirisa Sì su kreirane u savršenoj harmoniji, na temelju težnji koje pokreću modernu ženu.

REINTERPRETACIJA LEGENDARNE BOČICE - Obojenu unutašnju stranu, po kojoj su ovi mirisi prepoznatljivi još od energične crvene bočice Sì Passione, u novoj verziji krasi delikatna nude ružičasta nijansa. Legendarni dizajn se nije promenio: strukturiranih, jednostavnih linija i jedva primetno zaobljenog dna, bočica privlači pažnju senzualnim oblikom koji se sužava prema čepu. Prozirnost stakla, intenzivna crna boja čepa i nova nude ružičasta nijansa bočice su u savršenoj ravnoteži, poput uzbudljive igre između snage i lakoće. Vrat krasi zlatni prsten kao simbol večnosti i bezvremenosti, prizivajući snagu svesne i upečatljive ženstvenosti.

ODVAŽNA ŽENSTVENOST - Sì je mnogo više od mirisa. Sì je stav. Idealističan, odlučan i obogaćen životnim iskustvima. Sì žena živi slobodno i odvažno, ispunjena ljubavlju prema životu. „Sì je moja posveta modernoj ženstvenosti kao neodoljivoj kombinaciji gracioznosti, snage i neukrotivog duha.” Giorgio Armani

Višestruko talentovana glumica i aktivistkinja Cate Blanchett je zaštitno lice mirisa Sì još od prvog izdanja iz 2013. U novoj kampanji pridružile su joj se kineska glumica Elaine Zhong i slavni modeli Adwoa Aboah i Sara Sampaio, otelotvorujući snagu, nezavisnost i ženstvenost Sì žene.

Uz Armanijev miris Sì Fiori Eau de Parfum, biti žena postaje zaista ispunjavajuće iskustvo.

 
vaši komentari (0) Komentari   pošaljite komentar
 
povratak na prethodnu stranu
 
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena