vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
TEKST    
 
       
Viber obeležava drugu godišnjicu od uvođenja funkcije “Obriši poruku”
Izvor: Providence
vaši komentari (0) Komentari pošaljite komentar

 Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, proslavlja drugu godišnjicu od uvođenja funkcije “Obriši poruku”, zvanično predstavljene u novembru 2015. Danas je obljavljeno da su Viberovi korisnici iskoristili prednosti ove funkcije čak pet milijardi puta do sada. Viberova funkcija “Obriši poruku” omogućava korisnicima u ličnim, kao i grupnim četovima, da momentalno izbrišu greškom poslatu poruku – ako im se desilo da proslede tekst ili vizuelni prikaz pogrešnoj osobi. Viberova jedinstvena funkcionalnost im dozvoljava da izbrišu poruke u periodu od dve nedelje od njihovog slanja – čak i u slučaju da je poruka već pročitana.

Zabeleška koja će ukazati svim sagovornicima unutar četa na Viberu da je poruka izbrisana će ostati u sadržaju – a najavljeno je i da će aplikacija u skoroj budućnosti lansirati i unapređenu verziju ove funkcije

Viber odlično razume da se svakome od nas ponekad omakne da pošalje poruku – a da onda shvati da je otišla pogrešnoj osobi, ili da sadrži reči koje nisu bile najbolje izabrane. U poslednje dve godine, Viber je prihvaćen kao aplikacija koja ume da pomogne ljudima da oproste i zaborave – kako ne bi morali preterano da brinu da li su svom šefu možda poslali sadržaj koji nije baš odgovarajući za poslovnu komunikaciju.

Od svog nastanka, Viberova napredna tehnologija je postavila standarde i za druge komunikacijske platforme. Viber je nedavno lansirao funkciju “čet ekstenzija”, krajem 2016. godine – koja omogućava korisnicima da pristupe širokom izboru vrhunskog sadržaja kroz pružaoce usluga kao što su YouTube, Spotify, Vice, Booking.com i GIPHY – i da ih, unutar istog čet ekrana – pretražuju, prosleđuju i koriste – time eliminišući potrebu da prebacuju sadržaj između različitih aplikacija.

“Ponosan sam – u ime svih koji predstavljaju Viber – na to što korisnici uživaju u inovativnim funkcijama naše aplikacije – poput brisanja poruka. Drago nam je kad od njih čujemo priče o tome kako im je ova funkcija sačuvala čast. Veoma smo polaskani kada primetimo da i druge aplikacije slede naš primer, i lansiraju njihove verzije naših originalnih i naprednih funkcija koje su već neko vreme na raspolaganju Viberovim korisnicima. Siguran sam da će uzbudljive funkcije koje smo predstavili tokom ove godine nastaviti da postavljaju nove standarde i ciljeve u našoj industriji i ubuduće,” izjavio je Đamel Agaua, Generalni izvršni direktor kompanije Rakuten Viber.

 
vaši komentari (0) Komentari   pošaljite komentar
 
povratak na prethodnu stranu
 
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena