vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
TEKST    
 
       
LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT, NOVA PRIČA O SREĆI
Izvor: L'Oreal Luxe PR
vaši komentari (0) Komentari pošaljite komentar

LA VIE EST BELLE francuska izreka (Život je lep)...Filozofija života i sreće ili univerzalna izjava lepote življenja. Éclat de Parfum se sastoji od blistavog srca najplemenitijih prirodnih sastojaka [apsolut cveta narandže, apsolut Sambac jasmina, esencija bergamota] obogaćenih mirisom voćnih delikatesa. Prvi gurmanski cvet narandže koji su ekskluzivno za Lancôme kreirala dvojica među najboljim francuskim parfimerima.

Otkad je prvi put kreiran 2012. godine, La vie est belle poboljšava olfaktorni doživljaj sreće sa svakim novim izdanjem. To je bilo interesantno iskustvo za Dominique Ropion i Anne Flipo, dvoje velikih parfimera odgovornih za originalni sastav. Ovi su se iznova i iznova – sa inventivnošću i elegancijom – prihvatali izazova da istraže svaki aspekt ovih najintenzivnijih, ali i najkompleksnijih osećanja.

Pre dve godine, kompanija Lancôme ih je zamolila da prevedu u miris, ideju sreće koja se neodoljivo širi od osobe ka drugima, kao bljesak svetlosti, oslikavajući se do večnosti. Bile su im potrebne dve godine da stvore novi Eau de Parfum, La vie est belle L’Éclat, koji pokazuje kako se sreća uvećava deljenjem. Miris otkriva oštru glavnu notu na blagoj i plemenitoj bazi, okupanoj u prozračnu svežinu cvetova narandže. Ovaj cvet je u srcu ove konkretne priče, koji i podseća na La vie est belle, i deluje kao potpuno nov.

BLISTAVO OTKRIĆE – VIŠESTRUKI ASPEKTI CVETA NARANDŽE

La vie est belle L’Éclat Eau de Parfum iznenađuje svojom cvetnom svežinom – citrusnom i  gurmanskom, koja stvara zavisnost! Neodoljivo topla kompozicija koja otkriva mnogostruke aspekte cveta narandže, legendarnog cveta južnih predela koji delikatno budi čula svojom divnom, jedrom svežinom. “Cvet narandže je jedan od mojih omiljenih sastojaka zato što ima neiscrpnu količinu različitih aspekata,” priznaje Anne Flipo. “Delovao je kao logičan izbor za La vie est belle L’Éclat – istražujući njegovu mešavinu blistavih, svežih, sjajnih i senzualnih osobina, kako bi se izrazila odlučna optimistična ženstvenost La vie est belle.”

Dakle, LMR apsolut narandžinog cveta čini zanimljivu osnovu ovog mirisa. Uzdignut esencijama ruže i jasmina, on stvara opojni cvetni buket. Osvetljen svežinom sofisticiranog bergamota i mandarine, obogaćen akordom frezije sa delikatnim detaljima latica.

Njegova osnova sadrži  neponovljiv plemeniti akord parfema La Vie Est Belle, koji je i ovog puta osmislio Dominique Roupion koristeći LMR CO2 iz mahuna vanile, ambroksan i sandalovinu. "Kako sam mogao da ponovo stvorim legendarnu zavisnost od La Vie Est Belle? Kombinacijom kremastih i sunčanih nota", objašnjava on. "Zamenio sam originalni akord mekim, potentnim LMR CO2 iz mahuna vanile. Obavijene prijatnim notama sandalovine, doprinose stvaranju ukusnog krema od cveta narandže."

BOČICA ZA BESKRAJNU IGRU NOĆI

Kako bi izrazila svoju ideju sreće koja se širi i uvećava, Catherine Krunas je došla na ideju da prekrije konture originalne bočice – “kristalni osmeh” – sa bezbroj stranica: “Drzak u svojoj preciznosti i senzualnosti, dizajn La vie est belle je definisan njegovim oblinama, veličinom osmeha, i ne bi trebalo da izgubi išta od svoje elegancije i čistote tokom svog razvoja”, kaže dizajner.
 “Želela sam da isečem staklo kako bih naglasila njegovu veličinu na očigledan način, koji stvara optički efekat i poigrava se perspektivom (...)”   

Ova nova bočica, koju su dizajnirali majstori obrade stakla u vekovima staroj kompaniji Maison Pochet, kao i originalni dizajn, zahtevala je neverovatnu tehničku virtuoznost i bezbrojne pokušaje pre nego što su uspeli da proizvedu formu koja je na skicama dizanera imala čiste, moderne linije. Svako od 221 ispupčenja koja obavijaju bočicu ima pet strana, i uglovi su ručno podešavani kada su pravljeni kalupi, tako da svako od njih izgleda da je oživelo kada ga je obasjala svetlost. Kristalni osmeh je na taj način pretvoren u brilijantan kaleidoskop, koji umnožava do beskraja svaki zrak svetla koji se u njemu ogleda.

SVETLOSNA KAMPANJA

Fotograf Džoš Olins je slikao Džuliju Roberts kako sedi među mnoštvom ljudi, dominira društvom i naizgled zrači sunčanim i sjajnim prisustvom više nego ikada ranije. Alexandre Vauthier je i ovog puta dizanirao njenu haljinu, sjajnu kreaciju ukrašenu sa bezbroj kristala.

 
vaši komentari (0) Komentari   pošaljite komentar
 
povratak na prethodnu stranu
 
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
Baner
 
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena