vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
SHOPPING    
 
  FIRME   MALI OGLASI
       
  Domaći modni kreatori   Shopping mali oglasi
  Domaće modne kuće   Handmade, domaća radinost
  Handmade, domaća radinost   Second hand roba
  Odeća - svetske robne marke   Kućni ljubimci
  Obuća - svetske robne marke    
  Outlet radnje    
  Odeća - razno    
  Obuća - razno    
  Second hand radnje    
  Odeća za trudnice i puniji stas    
  Čarape / Donji veš    
  Accessories (tašne, torbice, neseseri,..)    
  Nakit / Bižuterija    
  Kožna galanterija / Krzno    
  Metraža / Pozamanterija    
  Satovi    
  Knjižare i izdavačke kuće    
  Akvaristika / Pet shop    
  Erotic shop    
  Prodavnice kompjuterske opreme    
  Online shopping    
       
 
       
GUESS PLAŽNI PROGRAM ZA LETO 2019.
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Raznobojna, sexy, razigrana i sa stilom – nova GUESS letnja kolekcija za plažu odiše jarkim tonovima, dok cvetni motivi unose dašak romantike, a geometrijski oblici vode nas na putovanje kroz urbane i tropske krajeve, koji čine svojevrsni spoj vintidž i savremenog sveta. Tako nastaje miks glamuroznog, sofisticiranog i opuštenog letnjeg stila. Odabrani modeli dostupni su u GUESS radnjama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, kao i Novom Sadu – Promenada SC, te multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.   opširnije Opširnije...

Promocija novog romana Miloša Latinovića: Etape noći
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Podsećamo vas da će se promocija novog romana Miloša Latinovića pod nazivom Etape noći. održati u četvrtak, 20. juna, u knjižari Vulkan KCB (Trg republike 5), sa početkom u 18 sati.  Pored autora, o knjizi će govoriti Željko Jovanović, Umetnički direktor Pozorišta na Terazijama i Marija Radić, urednica Vulkan izdavaštva. U novom romanu Latinović piše o noći u kojoj vreme prestaje da postoji. Tada se otkrivaju tajni vrtovi neostvarenih ljubavi i nezasitih strasti, krvavih bitaka i surovih osveta, ali i preplitanje jave i sna. Upravo u tom preplitanju čitalac će otkriti da život najčešće ne počinje tamo gde mi mislimo, zato što je uslovljen mnogobrojnim događajima na koje ne možemo da utičemo. Poslednju etapu noći ispratiće kiša koja, poput nevidljive niti, povezuje sve junake dok na pozornici života igraju uloge želeći da iskorače iz sveta privida, prolaznosti i besmisla u svet zbilje, stalnosti i smisla.   opširnije Opširnije...

Ljubavni romani po sniženim cenama na sajtu Vulkan izdavaštva
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Leto je pravo vreme za romantiku, zato smo rešili da i ovaj početak omiljenog godišnjeg doba obeležimo na najlepši način! Od 17. do 23. juna samo na sajtu Vulkan izdavaštva www.vulkani.rs pripremili smo specijalni popust od dodatnih 30% na sve ljubavne romane, koji se obračunava sa već postojećim popustom. Ovo je jedinstvena prilika da svoju biblioteku upotpunite naslovima koji su uvek aktuelni! Ljubavni romani čitaju se u jednom dahu generacijama – na plaži, uz jutarnju kafu, zalazak sunca, pred spavanje... Proživljavamo dogodovštine glavnih junaka, smejemo se, plačemo, strepimo, vraćamo se na omiljene stranice, a posle čitanja razmenjujemo utiske s najboljim prijateljima.   opširnije Opširnije...

HAVAIANAS – njihovo visočanstvo japanke
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

HAVAIANAS, brazilski brand flip-flop papuča i sandala koji je stvoren i patentiran 1966. godine, od ovog leta novitet je u ponudi multibrenda FASHION&FRIENDS. Legendarne japanke će se prodavati na tržištima Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Inspirisan japanskim zōri sandalama, Robert Fraser je izmislio I masovno proizvodio japanke. Ime Havaianas je izvedeno iz ženskog oblika portugalske reči za "Hawaiians", a uzorak na đonovima japanki  dizajniran je tako da liči slamnatim đonovima zōri. Izvorno, svi Havaianas su imali bele uloške s obojenim outsoleima i trakama. Zbog svoje jednostavnosti, kvaliteta I pristupačne cene, japanke su postale popularne među svim društvenim slojevima u Brazilu.   opširnije Opširnije...

Nova kolecija Farmasi tečnih mat karmina „The Nudes“
Izvor: ProPR
vaši komentari (0) Komentari

U prijatnoj atmosferi beogradskog restorana „Magaza“ održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa „The Nudes“ kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi brenda. Nova linija mat tečnih karmina inspirisana je lepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspešnih i lepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu celinu. Neutralne nijanse naziva Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident se uklapaju u stil svake žene, zaključak je i modnih i beauty blogerki Dunje Petrović i Jelene Krulj koje su prve u Srbiji testirale novu paletu karmina. One su istakle da su postojanost boje uz prijatnu mekoću usana najveće prednosti novih mat ruževa.   opširnije Opširnije...

Uronite u lavirint misterija u romanu Sedam smrti
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Najmaštovitija knjiga ove godine Sedam smrti povešće vas u misterioznu avanturu u kojoj svaki lik i svaki mračni kutak krije nešto tajanstveno, a svaka stranica nudi neočekivani obrt. Autor Stjuart Terton za Sedam smrti osvojio je nagradu Kosta, koja se dodeljuje za najbolji debitantski roman, a knjiga je proglašena i za roman godine po izboru Gardijana, Tajmsa i Dejli telegrafa. O njenoj popularnosti govori i činjenica da je poznata producentska kuća koja je radila čuvenu seriju Downton Abbey kupila prava za ekranizaciju nove serije zasnovane upravo na knjizi Sedam smrti.   opširnije Opširnije...

MANGO SEZONSKO SNIŽENJE DO 50%
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Počinje letnja sezona, a sa njom i potreba da osvežite vaše garderobere. Obradovaće vas vest da je španski brend MANGO pripremio sezonsko sniženje do 50% na kolekciju proleće/leto 2019. Pripremite se za šoping avanturu koja počinje u četvrtak 6. juna 2019. i odaberite idealnu letnju kombinaciju. Očekujemo vas u MANGO prodavnicama u Srbiji – Beograd (Ušće shopping center i Delta city) i  Novi Sad – BIG Shopping center.   opširnije Opširnije...

Uranjanje u (be)smisao trenda
Izvor: PR
vaši komentari (0) Komentari

U galeriji Neon održana je nesvakidašnja izložba autorke Marine Ilić koju je modna publika ranije upoznala kao dizajnerku i jednog od suosnivača brenda Marinia. Pripremajući svoj doktorski umetnički rad na višemedijskoj umetnosti, interdisciplinarnih studija Univerziteta umetnosti u Beogradu, Marina je kroz veštu sinergiju svog kreatorskog iskustva, ljubavi prema modi i umetnosti sa jedne i doktorskih studija sa druge strane, stvorila projekat Immersed (Uronjeni). Ovaj umetnički događaj predstavlja spoj različitih formi i medija - instalacije u obliku konceptualnog kostima i umetnost u vidu modnog dešavanja.    opširnije Opširnije...

Brend Tommy Hilfiger pokrenuo novu Tommy sport kolekciju
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Tommy Hilfiger lansirao je nedavno novu mušku i žensku TOMMY SPORT kolekciju, koja predstavlja miks klasičnog američkog nasleđa i vrhunskog atletskog dizajna. Dok je fokus na komforu, sportski komadi integrišu tehnologiju kompresije, vodootporne materijale, fleksibilnost, kao i savremeni stil. Artikle odlikuju izvanredne performanse koje omogućavaju optimalno kretanje i višenamensko i dugotrajno korišćenje, te se mogu preneti i na buduće generacije koje su okrenute aktivnom životu i posmatraju wellness i fitness kao način života. Inspiracija za kolekciju potiče od raznovrsnih uticaja, polazeći od arhive brenda i bogatog TOMMY HILFIGER nasleđa, preko urbanog gradskog stila, do trkačke staze.   opširnije Opširnije...

MANGO COMMITTED – eco friendly kolekcija za proleće/leto 2019
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Brend je smanjio potrošnju vode u proizvodnji jeansa blizu 4 miliona litara - Španski high-street fashion brend lansirao je prolećno izdanje svoje eco-friendly kolekcije COMMITTED. Oko 38% kolekcije jeansa za proleće 2019. ima održive karakteristike i očekuje se da će se ta brojka povećati na preko 50% u predstojećoj sezoni. Svet prolazi kroz proces promena, kao i Mango. Brend je uveo nove tehnike u proizvodnji svojih sezonskih farmerica i uspeo da smanji potrošnju vode do 10 litara po odevnom komadu. Za krojeve kao što su Boy i Straight potrošnja vode smanjena je do 16,5 litara.   opširnije Opširnije...

Džejn Ostin za sve romantične duše: Izabrana dela II
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Izabrana dela II, sjajno opremljeno jednotomno izdanje obuhvata tri izuzetno značajna dela engleske književnosti nastala iz pera čuvene autorke Džejn Ostin: Mensfild park, Nortengerska opatija i Pod tuđim uticajem. Prilikom objavljivanja Nortengerske opatije, brat Džejn Ostin je objavio i predgovor, u kom je otkrio identitet svoje sestre, jer je prethodno pisala pod pseudonimom A Lady. Prava poslastica za sve ljubitelje klasika, drugi tom Izabranih dela Džejn Ostin otkriva unutrašnje borbe likova, njihove različite životne puteve i želju za ostvarenjem. U svim borbama prepoznaćete iskrene emocije koje prožimaju stranice knjige. Autorka na izvanredan način ukazuje koliko su bili važni statusni simboli i ugled u društvu, i koliki je njihov uticaj na suđene i nesuđene životne izbore glavnih junaka.   opširnije Opširnije...

OGREBI & OSVOJI POPUST DO 40%
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Uveliko radite na modnim pripremama za dugo priželjkivano proleće, vreme je novu šoping avanturu. Zagrejte svoje prste! U prodavnicama Fashion company od 17.05.2019. startovala je akcija OGREBI & OSVOJI POPUST od 20 do 40% koji se obračunava na aktuelne cene proizvoda iz kolekcije proleće/leto 2019, uključujući i artikle koji su deo MID SEASON SALE ponude. Prilikom kupovine na kasi se obračunava popust  koji ste ogrebali na kuponu. U akciji ne učestvuju artikli brendova PREMIATA (Izuzev modela ANDY), GUESS (Nakit, satovi i naočari), TOMMY HILFIGER (satovi i plažni program), BATA, PACIOTTI i CAMPER (sredstva za održavanje) i CALVIN KLEIN (veš i plažni program). Maksimalni iznos računa po jednom kuponu je 100,000 RSD. Očekujemo Vas u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu (od 19.05.) i Nišu.   opširnije Opširnije...

Dobro došli na najopasniju predstavu na svetu: Aplauz
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Dozvolite šarenilu cirkusa da vas potpuno opije pričom u knjizi Aplauz, čija je autorka Hejli Barker. U pitanju je roman za tinejdžere koji je osvojio nagradu North East Teenage Book 2017. godine. Udobno se smestite i zabava može da počne! Zvezda večeri, Hošiko, svima je dobro poznata. Nagradite je aplauzom, a onda uživajte u njenim gracioznim pokretima i lepoti koja oduzima dah. Okret, skok, pa zatim hodanje po kanapu vešto izbalansiranim pokretima. Jedan, dva, tri. Pad. Dobro došli u cirkus, na najopasniju predstavu na svetu! Glavni junak romana Aplauz, Ben, dete je imućnih roditelja, pripada čistima i uživa sve privilegije i povlastice. S druge strane, otpadnici u cirkusu dele najstrašniju sudbinu. Za njih je svaki dan čista lutrija, i dovoljno je samo da upravnik poželi da ih nema i nestaće.   opširnije Opširnije...

Snaga Loctite lepka oduševila sve posetioce TC Rajićeva
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Na platou ispred TC Rajićeva, Loctite, brend kompanije Henkel organizovao je brojne zabavne aktivacije za sve posetioce. Najveću pažnju privukao je Loctite kutak, gde su svi zainteresovani imali priliku da se uvere u kvalitet i snagu ovog lepka. Najhrabriji među njima su, baš kao na reklami, bili zalepljeni naopačke na plafon. Loctite je svetski lider u industriji lepkova i istovremeno pruža najinovativnija rešenja za svakodnevne potrebe lepljenja kod kuće. Njegova kontinuirana posvećenost inovacijama osigurava konstantni razvoj unapredjenih formulacija, nudeći široku ponudu unapređenih rešenja.   opširnije Opširnije...

Ikonični, omiljeni, najtraženiji i najpopularniji… Levi’s® 501®
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Levi Strauss je 1847. imigrirao u SAD, a 1853. godina, kada se preselio u San Francisko, odredila je njegovu sudbinu. Godine 1873. kreirao je jedan od najikoničnijih odevnih predmeta ikada napravljenih – model 501®. Proizveden je pre nego što je rajsferšlus ušao u upotrebu, tako da je njegov prepoznatljiv detalj dugme koje i danas definiše 501® džins. Svake godine, 20. maj se obeležava kao Dan 501®, a Levi’s® slavi rođendan originalnog plavog džinsa, koji ove godine puni 146 godina. Ovogodišnju proslavu Levi’s® započinje sa Hailey Bieber. „Hailey je oličenje autentičnog, pozitivnog samoizražavanja i odličan je izbor za predstavljanje modela 501®.“ izjavila je Jennifer Sey, Izvršni direktor marketinga za globalne brendove, Levi Strauss &Co.   opširnije Opširnije...

 
Arhiva ARHIVA TEKSTOVA    
 
Add to favourites Upiši Ogledalce u Bookmarks / Favorites E-mail Preporuči Ogledalce
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena