vline1
Ogledalce.co.rs logo  
Kategorije oglasa Početna Mali oglasi Upis firmi Index firmi Marketing  
POSAO
USLUGE
NEGA LICA I TELA
SHOPPING
SVE ZA VENČANJE
SVE ZA DECU
KUĆA I BAŠTA
GASTRONOMIJA
SPORT I REKREACIJA
ZDRAVLJE I MEDICINA
HOBI I RAZONODA
 
 
 
Baner
 
Baner
 
 
 
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
Baner
 
 
 
SHOPPING    
 
  FIRME   MALI OGLASI
       
  Domaći modni kreatori   Shopping mali oglasi
  Domaće modne kuće   Handmade, domaća radinost
  Handmade, domaća radinost   Second hand roba
  Odeća - svetske robne marke   Kućni ljubimci
  Obuća - svetske robne marke    
  Outlet radnje    
  Odeća - razno    
  Obuća - razno    
  Second hand radnje    
  Odeća za trudnice i puniji stas    
  Čarape / Donji veš    
  Accessories (tašne, torbice, neseseri,..)    
  Nakit / Bižuterija    
  Kožna galanterija / Krzno    
  Metraža / Pozamanterija    
  Satovi    
  Knjižare i izdavačke kuće    
  Akvaristika / Pet shop    
  Erotic shop    
  Prodavnice kompjuterske opreme    
  Online shopping    
       
 
       
Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Lilly Drogerie i brend Gillette vas sa velikim zadovoljstvom pozivaju da u ponedeljak, 19. avgusta u 17 časova u Lilly drogeriji u TC Delta City, prisustvujete događaju povodom početka akcije „Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas“. Na događaju će prisustvovati zaštitno lice brenda Gillette, naš popularni glumac Aleksandar Radojičić od kojeg ćete moći da čujete korisne savete za jednostavno brijanje, koje predstavlja redovni jutarnji ritual za veliki broj muškaraca. Pored toga, očekuju vas brojna iznenađenja, pokloni, kao i zabavni program.   opširnije Opširnije...

Knjiga inspirisana čuvenom serijom Igra prestola: Pobedi ili umri
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

U knjizi Pobedi ili umri otkrijte tajne uspeha i liderstva pozivajući se na primere iz čuvene serije Igra prestola. Ukoliko ste i vi ljubitelji serije koja je osvojila svet i volite da čitate naslove iz oblasti menadžmenta i popularne psihologije, uz knjigu Brusa Krejvena ispisaćete sopstvene priče o uspehu. Gledajući Igru prestola, verovatno ste razmišljali koju strategiju biste primenili u tom surovom, prevrtljivom svetu. Svaki pravi vođa zna da i ovaj naš, stvarni svet može da bude podjednako nemilosrdan. Svakodnevno se susrećemo s izazovima i moramo da odlučimo kojim putem da krenemo, koje rizike da preduzmemo, kada da odbijemo ponudu, a kada da prihvatimo poziv na avanturu.   opširnije Opširnije...

NOVI JESENJI READY-TO-WEAR TRENDOVI ZA NJEGA
Izvor: PR
vaši komentari (0) Komentari

Unesimo dašak svežine u svoje garderobere uz samo nekoliko trendova koje ćemo vrlo lako kombinovati: od američki inspirisanog vintage kroja, pa sve do majica sa printovima inspirisanim omiljenim bendovima i filmovima. 1. NOVI VINTAGE STIL -Novi američki vintage stil u ovu sezonu stiže u obliku somotnih pantalona i teksas košulja! Antilop bomber jakne, parke kaki boje i jakne od ovčje kože biće neizostavni komadi u jesenjoj sezoni i kombinovaće se nijasne plave i zelene sa kontrastnim narandžastim i crvenim tonovima. Ovaj trend je idealan za sve one koji preferiraju da postignu opušteniji lizgled koji ne ističe figuru.   opširnije Opširnije...

LIU JO #GLAMOURIZING – CVEĆE KAO SIMBOL NEŽNOSTI I SOFISTICIRANOSTI
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Treće poglavlje govori o moći putovanja koje je oličenje Liu Jo identiteta i evolucije brenda. Reč je #Glamourizing konceptu koji je Liu Jo odabrao za početak nove priče i stvaranje novog imidža za sezonu jesen/zima 2019. Zapravo, ženstvenost i glamur su, ponovo, glavni fokusi sezone i predstavljeni su izvrsnim performansama koje na savršen način predstavlja zvezda Anna Ewers, a za snimanje su zaduženi harizmatični fotografi Mert&Marcus, koji umeju da predstave duh brenda bolje od bilo kog drugog umetnika. Evolucija započeta prošlogodišnjom sezonom jesen/zima je u potpunosti ostvarena, a danas je #Glamourizing mnogo više od koncepta, on zapravo poziva na lojalnost ka najautentičnijim modnim porukama brenda koje stvaraju odličan vizuelni identitet i ostvaruju povezanost sa kreativnim timom koji konstantno unosi novu energiju i predloge u nove kolekcije.   opširnije Opširnije...

POBEDITE IZAZOVE MASNE KOŽE!
Izvor: PR agency Media POP
vaši komentari (0) Komentari

Povratite kontrolu nad svojom kožom uz Eucerin® DERMOPURE preparate specijalno formulisane da ublaže simptome masne i problematične kože i spreče njihovo ponovno pojavljivanje. Proširene pore, povećano lučenje sebuma, mitiseri i bubuljice - najčešći simptomi masne i problematične kože - prisutni su kod 80% mladih ljudi između 11 i 30 godina. Ali, čak i nakon tog perioda života oko 40% osoba, povremeno ili permanentno, suočava sa ovim problemima koji utiču ne samo na izgled njihove kože već i na samopouzdanje. Tokom lletnjeg perioda većina njih stiče utisak da su se akne povukle i da je stanje kože bolje. Nažalost taj utisak vara, jer se nakon leta, zbog zadebljanja kože izazvanog suncem, simptomi problematične kože pogoršavaju, a mitiseri pretvaraju u upalne promene.   opširnije Opširnije...

FINALNO SNIŽENJE U FASHION COMPANY RADNJAMA
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Kalendarski sve smo bliži jeseni, zato treba iskoristiti izueztne povoljnosti i doći do omiljenog letnjeg komada. U prodavnicama FASHION COMPANY od 8. avgusta startovalo je finalno sniženje letnje kolekcije. Odeću, obuću i aksesoar vodećih svetskih brendova možete naći u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, kao i online shopu www.fashionandfriends.rs. Naša preporuka su Replay, Diesel, Tommy Hilfiger, Guess, Timberland, Calvin Klein, Levi’s, Bata, Mango, Liu Jo, Steve Madden, Manila Grace, Scotch&Soda, Camper, Cesare Paciotti.   opširnije Opširnije...

Lilly i Syoss Vas vole i misle na Vas
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Kompanija Lilly Drogerie i brend Syoss pokrenuli su akciju „Lilly & Syoss Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 1. avgusta do 4. septembra. Tokom pomenute akcije svi kupci imaće priliku da kupovinom u Lilly drogerijama ostvare popust od čak 30 odsto na sve Syoss proizvode. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Ada Mall-u u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete našeg poznatog frizera Mister X-a o tome kako se pravilno neguje kosa, kao i tajne očuvane i zavodljive kose naše talentovane glumice Marine Ćosić. Mister X i Marina Ćosić su istakli da zahvaljujući Syoss preparatima može da se postigne dubinsko obnavljanje kose uz profesionalnu negu, kao i da njihova revolucionarna formula čini kosu mekom i svilenkastom na dodir čak i posle različitih tretiranja.   opširnije Opširnije...

LEVI’S®️ & HELLO KITTY®️ STIŽE U UŠĆE
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Gotovo pola veka, Hello Kitty® zauzima važno mesto u pop kulturi. Ne samo da je ona jedan od najomiljenijih likova na svetu, ona je takođe ironična, nostalgična, i, nesumnjivo, kul kulturna ikona. Zato je, povodom 45. godišnjice ovog popularnog imena, legendarni brend Levi's® udružio snage sa matičnom kompanijom Hello Kitty® – Sandrio, u cilju kreiranja limitirane kolekcije Levi’s®  x  Hello  Kitty®  za žene i devojčice. “Hello Kitty® x Levi’s®? Mislim da će nam biti potrebna nova reč za slatko,“ rekao je Jonathan Cheung, Viši potpredsednik za inovacije u dizajnu Levi's® brenda. Kolekcija je inspirisana streetwear estetikom i nudi širok asortiman majica, topova, dukseva i, naravno, denim modela, ukrašenih popularnim japanskim simbolima.   opširnije Opširnije...

TOP 5 PRED JESENJIH TRENDOVA ZA NOVU SEZONU
Izvor: Fusion Communications
vaši komentari (0) Komentari

Springfield ima 850 prodajnih mesta u više od 70 zemalja širom sveta. Deo je grupacije Tandem, jedne od vodećih evropskih kompanija koja posluje u modnoj industriji. Poseduje komercijalnu mrežu na više od 2.000 prodajnih mesta koja svoje proizvode distribuira u čak 90 zemalja i to kroz pet glavnih brendova: Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield, Women’secret i outlet brend Fifty. Za noviu sezonu spremili su nam zanimljivu kombinaciju odevnih predmeta, koje možete pronaći u njihovim radnjama. Trendovi koji će osvojiti novu sezonu jesenjeg uličnog odevanja inspirisani su: military izgledom - široke pantalone i košulje sa džepovima (uključujući i haljine), pončo ogrtačima u raznim dezenima, zatim modnim kombinacijama inspirisanim Holivudom, kao i nezaobilaznim boho stilom.    opširnije Opširnije...

Novi roman Gijoma Musoa Tajni život pisaca od sada u prodaji
Izvor: Vulkan
vaši komentari (0) Komentari

Novi roman Gijoma Musoa Tajni život pisaca koji ste s nestrpljenjem čekali, konačno je u prodaji u svim Vulkan knjižarama, kao i na sajtu Vulkan izdavaštva www.vulkani.rs! Ovog leta uživaćete u novom trileru francuskog proslavljenog pisca koji već godinama osvaja publiku prepoznatljivim, jednostavnim i ubedljivim stilom. Njegove knjige do sada su prodate u nekoliko miliona primeraka, a dugo iščekivani Tajni život pisaca otkriće čitaocima da svako od nas ima tri života: javni, privatni i tajni. U središtu novog romana je Natan Fols. Nakon što je napisao tri kultna dela, Fols objavljuje da se više neće baviti pisanjem i povlači se na prelepo, divlje mediteransko ostrvo Bomon. Iako tokom narednih dvadeset godina nije dao nijedan intervju, njegovi romani ne prestaju da privlače pažnju čitalaca i novinara.   opširnije Opširnije...

SEZONSKO SNIŽENJE DO 70% U FASHION COMPANY
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Leto i godišnji odmori su uzeli maha, ali i dalje ima dovoljno dobrih razloga da nađete malo vremena i odete u šoping. Obradujte sebe letnjim outfitom. Iskoristite pogodnisti sezonskog sniženja do 70% u prodavnicama Fashion Company. Najatraktivnije modele odeće, obuće i aksesoara vodećih svetskih urbanih modnih brendova iz kolekcije proleće/leto 2019 možete naći u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu. Naša preporuka su Replay, Diesel, Tommy Hilfiger, Guess, Timberland, Calvin Klein, Levi’s, Bata, Liu Jo, Steve Madden, Manila Grace, Scotch&Soda, Premiata, Desigual, Camper, i drugi.   opširnije Opširnije...

2PAC tribute kapsula brenda REPLAY
Izvor: Fashion Company
vaši komentari (0) Komentari

Replay Tribute je projekat ograničenih (limited-edition) kolekcija koji je inspirisan velikanima iz prošlosti koji još uvek utiču na čitave generacije. Nakon odavanja počasti Nirvani, Replay sada slavi jednog od najvećih repera, tekstopisca i pesnika modernog doba: Tupaka Šakura. Tupak je prodao preko 75 miliona ploča širom sveta i još uvek je jedan od najlegendarnijih i najuticajnijih repera svih vremena. Više od dvadeset godina nakon njegove smrti, ostao je upamćen kao borac za otpor i aktivizam u borbi protiv zloupotrebe moći i ugnjetavanja, koji je dokumentovao izazove života na ulici i kontradiktornost uspeha. Njegovo stvaralaštvo i dalje predstavlja društveni manifest i referentnu tačku za one koji se još uvek bore protiv rasizma i nepravde.
   
opširnije Opširnije...

Lilly i Dove svečano obeležili početak zajedničke akcije popusta
Izvor: Red Communication
vaši komentari (0) Komentari

Kompanija Lilly Drogerie i brend Dove pokrenuli su akciju „Lilly & Dove Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 22. jula do 4. avgusta, tokom koje će svi kupci imati priliku da ostvare do 40 odsto popusta na sve Dove i Dove Men artikle kupovinom u Lilly drogerijama. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Vasinoj ulici u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete naše atletičarke Nele Bunčić o tome kako se pravilno neguje koža i koliko u tome pomažu proizvodi iz Dove asortimana. Pored toga, goste su obradovali brojni pokloni, zabavni program i specijalno dizajniran „Lilly zid“, na kojem su ih čekala iznenađenja u vidu nekih od proizvoda ovog brenda.   opširnije Opširnije...

NOVA KIEHL’S MASKA OD AVOKADA
Izvor: L'Oréal Balkan
vaši komentari (0) Komentari

Hemičari kompanije Kiehl’s poznati su po tome da pomeraju granice sastojaka. Uzmimo na primer avokado. Kiehl’s već godinama veruje u potencijal avokada, a njegove blagodeti primenjujemo još od 2001., kada je lansiran tretman za oči Creamy Eye Treatment with Avocado. Danas Kiehl’s ponosno predstavlja najnoviju formulu iz svojih laboratorija, NOVU masku Avocado Nourishing Hydration Mask. U formuli primenjujemo omiljenu superhranu kako bismo vam pružili bogatu obnovu i dubinski hidrirajući tretman koji će osvežiti vašu kožu u svega nekoliko minuta. Čak 91,7 % ispitanica potvrdilo je glatkoću kože odmah nakon upotrebe. Inovativna kremasta tekstura maske oponaša teksturu ovog voća i pruža osećaj prijatnosti i raskošnosti na koži.   opširnije Opširnije...

Our version of “pretty" has always been PRETTY DIFFERENT
Izvor: L'Oréal Luxe PR
vaši komentari (0) Komentari

Upoznajte globalne ambasadore brenda Urban Decay CL, Ezra Miller, Joey King, Karol G i Lizzo podižu stvari na novi nivo  kampanjom „Pretty Different”...Urban Decay je revolucionaran cruelty free beauty brend koji od svog lansiranja 1996. veruje u različitost. U inicijalnom saopštenju za medije stoji da su proizvodi namenjeni „za oči, nokte, usne i kožu devojaka i mladića koji žele da promene poimanje lepote i da joj daju lični pečat”, čime su pokrenuli misiju brenda da dovede status quo u pitanje, pritom podsećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvek trebala da bude zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja da odbacuje jednoličnost koja je prisutna u industriji lepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa. Jedna od takvih kolekcija - Sparkle Out Loud je već dostupna u Sephora parfimerijama u shopping centrima Ušće, Delta City i Big Fashion.   opširnije Opširnije...

 
Arhiva ARHIVA TEKSTOVA    
 
Add to favourites Upiši Ogledalce u Bookmarks / Favorites E-mail Preporuči Ogledalce
 
 
 
 
Pretraga  
Baner
 
 
Powered by: IT Service
  copyright © 2006-2011 Ogledalce.co.rs sva prava zaštićena